Jak odebírat zboží se skladu?
Pro odběr reklamních předmětů ze skladu je potřeba vyplnit Žádost o vydání materiálu z ústředního skladu Ekonomického odboru, a opatřit ji razítkem pracoviště a podpisem příkazce operace a správce rozpočtu. Vyplněnou žádost doneste fyzicky do skladu při odběru reklamních předmětů.
Částka se odečítá z rozpočtu vašeho pracoviště. Většina předmětů s potiskem je ze zdroje 1502, některé z 1101.
Kontakt
Otevírací doba
SKLAD ŘEMESLNÝCH POTŘEB (BUDOVA L) | SKLAD ČISTICÍCH PROSTŘEDKŮ (BUDOVA L) | SKLAD KANCELÁŘSKÝCH POTŘEB (BUDOVA Q) | |
PONDĚLÍ | 7:00 – 8:30 | 8:30 – 10:00 | |
ÚTERÝ | 7:00 – 8:30 | 9:00 – 10:00 (po domluvě) | |
STŘEDA | 7:00 – 8:30 | 9:00 – 11:30 | |
ČTVRTEK | 7:00 – 8:30 | 9:00 – 11:30 | |
PÁTEK | 7:00 – 8:30 | 8:30 – 10:00 |
Aktuálně
V centrálním skladu probíhá doprodej zásob kancelářských potřeb před jeho uzavřením. Výdej bude pokračovat do vydání zásob. Prodej papírenského sortimentu bude nově zajišťován pouze službou Marquet a reklamní předměty k přefakturaci budou k dispozici v Shopu MENDELU, jehož činnost bude zahájena na začátku roku 2025.