Jak odebírat zboží se skladu?

Pro odběr reklamních předmětů ze skladu je potřeba vyplnit Žádost o vydání materiálu z ústředního skladu Ekonomického odboru, a opatřit ji razítkem pracoviště a podpisem příkazce operace a správce rozpočtu. Vyplněnou žádost doneste fyzicky do skladu při odběru reklamních předmětů.

Částka se odečítá z rozpočtu vašeho pracoviště. Většina předmětů s potiskem je ze zdroje 1502, některé z 1101.

Kontakt

Operátorka skladování
Andrea Zimolová

Otevírací doba

SKLAD ŘEMESLNÝCH POTŘEB (BUDOVA L)SKLAD ČISTICÍCH PROSTŘEDKŮ (BUDOVA L)SKLAD KANCELÁŘSKÝCH POTŘEB (BUDOVA Q)
PONDĚLÍ7:00 – 8:308:30 – 10:00
ÚTERÝ7:00 – 8:309:00 – 10:00 (po domluvě)
STŘEDA7:00 – 8:309:00 – 11:30
ČTVRTEK7:00 – 8:309:00 – 11:30
PÁTEK7:00 – 8:308:30 – 10:00

Aktuálně

V centrálním skladu probíhá doprodej zásob kancelářských potřeb před jeho uzavřením. Výdej bude pokračovat do vydání zásob. Prodej papírenského sortimentu bude nově zajišťován pouze službou Marquet a reklamní předměty k přefakturaci budou k dispozici v Shopu MENDELU, jehož činnost bude zahájena na začátku roku 2025.