Kdo se může zúčastnit kurzu?
- Studenti MENDELU.
Obsah:
Se učit, se učit… a pamatovat si to! Jaké máte osvědčené způsoby zapamatovat si učební látku?
A myslíte si, že dobrá paměť je jen výsada géniů? Kdeže! Ukážeme si paměťové techniky, které můžete bez větší námahy vyzkoušet napříč svým studiem. A je úplně jedno, jaký máte prospěch nebo jaký studujete program.
Představíme si, jak využít metodu asociace, zapamatování pomocí příběhu, vizualizace, změny modality, obrázkový příběh, akronyma a akrostika, metodu prvního písmene, kategorizace, loci systém nebo myšlenkové mapy.
Některé metody si i vyzkoušíte na lehkých úkolech a vzájemně si nasdílíme, co komu funguje. Nebudeme se zkoušet, nebudeme soutěžit, jen se podíváme jak na to!
Lektorka:
Prošla jsem školením Feuersteinova instrumentálního obohacování, tyto znalosti využila při doučování v Salesiánském středisku mládeže.
Stála jsem u zrodu myšlenky vytvořit nástroj, který naučí vysokoškolské studenty s dyslexií lépe přistupovat k učení. Díky spolupráci s pražským Dyscentrem pak vznikl unikátní program Já na to mám!, který je využíván i na MENDELU.
Cena:
Studenti MENDELU | ZDARMA |
Jak se zúčastnit?
Kurz již proběhl. Registrace zájemců o účast je uzavřená.
Máte otázku?
Potřebujete se nás ještě na něco zeptat? Vaše dotazy nám pošlete na e-mail pcentrum@mendelu.cz a předmět e-mailu nazvěte: Kurz: Paměťové techniky – Mám otázku.
Mohlo by vás zajímat:
Aktuální přehled kurzů poradenského a profesního centra:
Kalendář akcí
-
01Pro
Termín podání přihlášek do NMgr. studia (ZS 2025/2026)
1. 12. 2024 – 18. 5. 2025 -
02Kvě
Darujme krev s Vojtou
2. 5. 2025 – 21. 5. 2025Nemocnice u sv. Anny v Brně -
10Kvě
MAJÁLES 2025
10. 5. 2025Náměstí Svobody, BVV -
12Kvě
Talentová zkouška - bakalářský studijní program Design nábytku
12. 5. 2025 – 15. 5. 2025Zemědělská 3, Brno, budova T -
13Kvě
Psychodiagnostika: Jak mi to myslí? Jaký jsem? Co mě baví?
13. 5. 20258:00 – 12:00Budova E - učebna E22, Zemědělská 5, Brno -
13Kvě
Přednáška: Regionální politika v praxi
13. 5. 202513:00Aula, Budova Z, FRRMS